Sunday 27 February 2011

Salam Perkenalan Buat otai2 blog.......

Alhamdulillah akhirnya....saya mempunyai blog...=) saya berharap melalui blog ini saya dapat memperbaiki diri saya dari semasa ke semasa dan lebih memahami kepentingan berdakwah melalui penulisan...=).InsyaAllah...Disini saya ingin berpantun serangkap :

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Dua tiga empat lima
Enam tujuh lapan sembilan
Kita hidup takkan lama
Jangan lupa siapkan bekalan

~Nurul~

10 comments:

  1. salam. k. nurul, fatin singgah sini. selamat berbelog! =D

    ReplyDelete
  2. hehe...fatin otai blog yang hebat..=) salam blog...=)take k.

    ReplyDelete
  3. dayah : hai name same..=) i like too.=)hehe.rindu warga selly oak

    ReplyDelete
  4. Hidayah!!! feel free to visit my blogs too.. sakirosli.blogspot.com and kick-regrets.blogspot.com.. happy blogging!! =)

    ReplyDelete
  5. oh ya, go to my blog-- kick-regrets.blogspot.com and click at the professors and smile =D

    ReplyDelete
  6. sakinah : miss u dear.bnyknye blog....=) rajin2..=)

    ReplyDelete
  7. waaaaaaaaaaaaaaaa.........dah ade belog.

    ReplyDelete
  8. thoriq : baru nk try berblog..ko dh otai blog.=p

    saki : nnt jumpe time convo tau..=)

    ReplyDelete