Friday 4 March 2011

Hari Rehat Sedunia....

Assalamualaikum....

Kenapa hari ini saya menggelar hari rehat sedunia??? Ini kerana saya tidak belajar secara gigih berbanding hari2 yang lain.Pada waktu pagi, saya skype dgn atuk dan nenek saya dan adik2 saya.Mule2 saya berniat nk g library pada sebelah petang, tetapi tidak menjadi kerana mendapat surat refund enrollment Uni.Jadinye kene g bank and settlekan duit.Lepas dh settle duit g pulak beli barang2 umah sbb bnyk yang dh abis....Inilah kehidupan saya pada hari ini....walaupun hari rehat sedunia tapi letih jugak g beli barang sbb jalan kaki...huhu..

Time skype tadi, adik haziq de transfer gambar umah setelah di cat baru...erm kemas tapi suke lagi warne dlu kot sbb ade hijau..=) hehe..plus ade atap utk kolam ikan utk ikan2 berteduh..hehe..sian ikan ye..kak nurul dh lame x bagi ikan2 makan.Sebelum ni, bile aku kuar umah je mesti bagi ikan2 makan...=) rindunye kat ikan2...=(
Sekali pandang cm same je.Upenye de atap kolam ikan.



                           Dulu tempat parking ni warna hijau...
 Kerja penambahan atap untuk kolam ikan.

Time skype tadi ibu sibuk memasak Nasi Mandy kerana malam ni pengantin baru nk datang rumah. Kak Azzah bersama2 suaminya..Tahniah Kak Azzah dan Selamat Pengantin Baru. Barakallahukuma..=)


 gambar hiasan semata2...

~ nurul ~

2 comments:

  1. salam.dayah duk segambut lagi taK?
    ke da pindah??

    ReplyDelete
  2. wslm...dok segambut lagi.. cume umh lain.umh mira kat sgmbut still duduk lagi ke?

    ReplyDelete